Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-05-28

La la la la la love!

 Nyt vähä totanoin perjantain kuvia :D Opiskelin niin ahkerasti koko viikonlopun että en saanut aikaiseksi pienentää näitä kuvia heheh. Mentiin siis Kaisan kanssa Eurooppalaiselle Luokkatorille jos ette jo tosta kuvasta sitä huomanneet. Jos oon ainoo joka lukee tosta luokka (tai no luoka mutta silmät vääristää sen luokaks) niin pitää varmaa mennä putsaan näköhermoa.
 Kaisa oli rohkea ja se osti tollasta vanilijakkua ranskaks O_O En kuullu tai siis oikeestaan saanu mitään selvää mitä ihmettä Kaisa siinä mumisi mutta kyllä se sai kuitenkin hankittua tollasen kakkupalan, ja kysyttyä mitä se sisältää ja se sai jopa kehuja siitä että se puhuu hyvää ranskaa, eli taidan olla vaan hiljaa :D
 Oli ihana päivä ja mentiin siis Kaisa meni mässyttään kakkupalansa ja mä tyydyin vaan katteleen sitä. Mulle oli ilmeisesti liian suuri kynnys alkaa puhua vierasta kieltä (olisko sitä ees saanu suomeks?) joten jäi kaikki herkut ostamatta, joka oli ihan jees. Torilta mentiin sit Lidlin kautta Ruusikseen. Tai siis meidän piti mennä mut todettiin että aivan liikaa sellasta porukkaa joka tuijottais meitä, joten mentiinkin sitten sinne melkein Varalaan ja laskeuduttiin ne jumalattomat portaat sinne alas. Harmiks se kallio oli varattu joten mentiin vähän eteenpäin sit semmoselle kivelle istuun ja ihaileen hyttysiä. (ps. Kenen mielestä noi Kaisan hiukset on vielä niiiin lyhyet et niihin ei saa mitään kivaa vanhojentanssikampausta? :D nii'in, mustakin vähän tuntuu et kaisa on yksin sitä mieltä)
 Ilta oli ihana kun oli lämmintä ja kaikkee ja kotiin päästyä me vielä päädyttiin iltakävelylle Ellun kanssa. Oli ihanaa puhua piiitkästä aikaa ja manata koulua ja kaikkee. Vaikka sää olikin jo vähän epävarma ja satoikin vähän, mä puin mun nilkkahameen (hameen joka ulottuu nilkkoihin) ja villatakin päälle. Oli kyllä ihan rento asu. Mä niin haluan maksimekon kuka prkl keksi että ne maksaa maltaita oikeesti.... Pitäis mennä varmaa bongailee jotain halpaa kangasta ei tästä muuten tuu mitää.
 Tää yksinkotona 2049371 ei tee hyvää mulle kun huomaan olevani enemmän kun tätini, kaikessa. Oon varmaan puhunu tästäkin miljoonat kerrat muttakun oikeesti muistutan Ullaa enemmän kun äitiäni... Niin monet luonteenpiirteet, tavat, vartalonmuoto ja kaikki on vielä sanonukki että näytin pienempänä ihan siltä. Että nojuu. Luojan kiitos äiti ja isä ei ole kotona (tai ehkä parempi että olis niin toi keittiö ei näyttäis siltä että oon asunu siellä viimeset kakspäivää koneen ja ruuan kanssa) näkemässä sitä että mun koulukirjoja on ympäri taloo jne. Mutta toisaalta nyt on koeviikko ja mun huonekin näyttää siistiltä kun en oleile siellä. Voisin alkaa läpällä olla oleskelematta mun huoneessani.
Btw oon nyt ihan koukussa euroviisuihin jotka ei sanonu mulle mitään lauantaina kuten tää Cypros<3333! Ja Romania!! Mitä täydellisiä popitusbiisejä nää onkaan! (nimimerkillä oon kuunnellu repeatilla tänää joku 20 kertaa :D) Lisäks se serbia joka sai ihan randomisti niitä pisteitä onkin osoittautunu ihan mukavaks. 

2 kommenttia:

  1. MAHTAVIA KUVIA! IHANA HANNA:) ja noi kaisan hiukset, todellaki saa hienon kampauksen, ne on kasvanu iha sikana ja on kivat muuteski.

    HEI mäki lukin tosta et luokka XD sit katoin uudestaan ja kelasin ja siin luki ruoka hehhehhehhhe:) vähä kaisa on taitava ku osas ranskaks tilata, mahtavaa, määki haluun ranskaks osata tollai puhua, siistiä. Ömm ja kaikkia kiinnostaa ku mulle tuli puhetulva:) kiitos hei ihana postaus <3

    VastaaPoista