Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-05-17

Jos mä kuolen nuorena, kumpa olisin ehtinyt rakastua

 Sekasikiöpostaus ja helaloma. Lomaa nimittäisin kyllä enemmänkin opiskelu-urakkatauoksi mutta noniin. Rakastuin eilen ihan tuhottomasti siihen Heli Kajon  Jos mä kuolen nuorena -lauluun. Voi luoja on törkeen hieno kappale! Oon kuunnellu sitä repeatilla tänään varmaan kolme tuntia, enkä haluis lopettaa ollenkaan. Ne sanat on jotenkin niin rehelliset ja ihanat. Voi että. Se tuo jotenkin muistoja mieleen, vaikka niissä sanoissa ei oo kyllä varsinaisesti mitään mun muistoihin liittyvää. Hassua.
Liittyy toi maissi taas hirveesti asiaan, mutta kun maissikin on niin hyvää. Ja se tarttuu liiaksi hampaisiin, oli kauheen työn ja tuskan takana saada maissit pois hampaista :(
 Heräsin tänään yheltätoista tekeen mantsan valtiotyötä ja tein sitä 5h enkä saanu valmiiks :(. Luojan kiitos satoi vettä, koska muuten siitä ei olisi tullut _yhtään mitään_. Noita kohtia on tossa jotain päälle kakskymmentä ja voi sitä ihanuuden tunnetta kun valitsin maaksi täysin tietämättömänä tulevasta Ecuadorin, josta ei löydy oikein mitään näistä hiisarin vaatimista tiedoista suomeksi. No minä suorastaan enkkuhikke yritän siinä sitten vääntää jotain helkkarin perustuslakeja suomeks. Voiko siitä tulla muuta kun ruumiita? Ei, niimpä, sitähän minäkin. Ens keskiviikkona on kolme tuntia ja kolme koetta. Voi jettä mä rakastan tätä koulua. En todellakaan tajua missä helkkarin välissä mä ajattelin niihin lukee kun tääkin päivä vaan hujahti ohi isolla H:lla. Tavoitin myös opon pitkästä aikaa ja sain mun tulevaisuuden suunnitelman vihdoinkin sisäistettyä päähäni. Sekun vaan tuppaa vaihtumaan niin helkkarin usein, mutta jospa tää nyt pysyis ees hetken. Ja se mun uusin suunnitelma on siis olla reilun yheksän kuukauden päästä kirjottamassa maantietoa XD Heheh. Mitähän siitäkin tulee, lol tuskin mitään, mutta koitetaan :D. Munhan piti mennä toi kaikki 3,5 vuodessa mutta ei sitten kun kaikki tehään niin prkleen vaikeeks :(, en tosiaan ymmärrä koska ehin sitte lukee yhtään mitään mutta en jaksa nyt ajatella asiaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti