Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2013-09-08

Mä olen miettinyt iltaisin, miten kaiken tän sulle oikein selittäisin...

 Ihan totta. Nyt loppu mun kiinnostus lopullisesti tohon aurinkoon, tai ainakin sen lämpöön. Ulkona oli kiva SYYSpäivä, mä en halunnut enää pukeutua niihin ainaisiin t-paitoihin jota oon pitäny neljä, ellen viiskin kuukautta. Halusin laittaa uuden hupparini päälle ja mennä nauttimaan kylmyydestä. Ja hahha pahus, siellä on kun mikäkin kesäkuun hellepäivä. Sain ovella jo lämpökuoleman mutta ei, en hyväksy sitä lämpöä - hupparilla mentiin ja sillä selvä. Mä haluan sen kylmyyden, ihanan syyssään, jota on ihana hengittää. Onneksi rakas säätiedotus ei lupaillut enää yhtä komeita lämpötiloja kuin tänä viikonloppuna on ollut. Jee!

Oltiin hetkinen Kaisan kanssa kävelyllä tänään, koska halusin uuden facebookprofiilikuvan. Riehuttiin Pahalammella, koska huomisen ruotsinkuuntelun ja Kaisan tekemättömien koulutehtävien takia ei jaksettu lähtee mihinkään. Tai olisin mä ehkä, mutta njääh. Kuvattuamme tarpeeksi, mentiin käymään kaupassa, Kaisan piti nostaa rahaa mutta Otto ei toiminut, joten se sitten siitä :D Sitten mentiin hetkeksi Oskarin kanssa puistoon istuskelemaan kunnes piti mennä syömään.

Äsken tuijotin leffan, ihan enkunkielisenä suomiteksteillä, koska jee, ei nyt kiinnostanu ruotsi. Mä vaan pidän koko yön peukkuja itelleni. Yritän parhaani, ei tässä nyt enää voi muuta sanoo :D Tää on oikeestaan aika kamalaa, mutta nyt meen nukkumaan, tai siis löhöämään, että edes jotenkin läpällä yritän olla koulussa huomenna kahdeksalta, HAHAH. Hyvä vitsi.

Ja loppuun "muutama" pärstäkuva, mun tukka on alkanut hienosti hohtamaan punaisuuttaan, jihuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti