Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-07-08

I'm lucky I'm in love with my best friend♥

 Hyvää iltaa pitkästä aikaa. Me vallattiin siis taas mökki ja vietettiin pari päivää mukavaa mökkielämää. Ai että se on aina niin mukavaa. Otettiin paljon kuvia ja videoita, siis 8gt:n edestä. Se on ihan riittävästi. Tällä kertaa julkasukelposta on paljon enemmän kun juhannuksena :D, tosin nytki rajoitin melkeen nää kuvat vaan itteeni kun en tiedä mitä mieltä noi muut olis ollu niistä kuvista. Naurakaa sitten kotonanne kun saatte ne kuvat (ja videot:D) aiettä...
 Meitä oli siis lähes sama porukka kun juhannuksena, luettelempa nyt kaikki vielä tähän koska miksen? :D Eli siis tytöt Minä, Iiris, Kiia, Heli, Julia, Veera, Wilma, Marru ja pojat Oskari, Juho, Toni ja Toni. Meno oli jopa parempaa kun Juhannuksena, en mä tiedä että miks. jotenkin nyt vaan oli parempi fiilis. Nukkuminen oli taas vähän kortilla mutta ei se mitää haitannu. Mä oon vaan tosi ilonen tosta porukasta, kuten tuollakin tuli jo todettua, niin se on niin ihme porukka, muodostunu niin kummallisesti, ja ehkä siks just tosi kiva!:)
 Me vaan tanssittiin ja tanssitttin. Ihanaa kun ei tarvi olla mikään hikaritanssia tossa porukassa, vaan oma ittensä (eli siis maailman huonoin tanssija ja siitä huolimatta voi tanssia ihan sydämensä kyllyydestä :D) Kaikki se musiikki mitä siellä soi on niin hyvää. Eniten varmaan soi Tarzan boy, Michael Jackson tai Jason Mraz. Ainakin musta tuntuu siltä :D Kaikesta tästä hyvästä musiikista on siis kiittäminen Oskarin jumalattoman suurta iPod kirjastoa tai vähemmän suurta Helin (rip näyttö) iPhone kirjastoa :D Niillä musiikeilla + keppanalla saadaan bileet. Ei herranen aika mä en oo tänää muuta hokenukkaan kun keppanaa. Kauhee laulu oikeesti XD
Oli ihanaa kun vesi oli jo lämpösempää. Ainakin mun mielestä. Ja sitten voi että!! Juhannuksena siellä meni semmonen 7 sorsan sorsapoikue, ne oli niin pieniä. Ja nyt niitä oli enää 5 mutta ne oli kasvanu!! Ne oli isoja! Ja huisin söpöjä! Ne vaan tuli laiturille nukkuun vaikka meitä oli siinä. Se emo luottaa siis meihin.
Pitkiiin aikoihin tai jopa vuosiiin mun kaunein näkemä auringonlasku!!<3 Mun oli aivan pakko lähtee raahaan kameraa keskelle järvee, jotta sain tosta kuvan. Se oli niin kaunis. Ja vaahtokarkit oli niin hyviä. <3 Varsinkin grillatut. Hyvin luistaa tää juttu jotenkin, tai sitten ei. Mut on vaan nyt niin kauhee homotus kun tajusin et pitää olla huomenna seittemältä taas lapsia hoitamassa. EI HOMO PRKL. Mut nojuu :D Meikä on tässä menossa nukkuun.
Tässä tuotosta mun ja Helin kuvaussessioista. XD. Ei siitä tullut mitään, mutta tää kuva oli aivan pakko pistää koska MITÄ HELKKARIA MUN OIKEA JALKA XDXDXD Tooosi pelottava! :D Julia, Heli ja Marru löysi jostain jotain dinosaurustatskoja, ne oli kyllä oikeesti aika cooleja :D, varsinkin se helin luuranko...
Mulla oli kivaaa. Tosi kivaa. Ooohmms. Parasta :D En vaan tajua miten se mökki saadaan aika niin sotkuseks ja sekaseks O___O

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti