Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-11-13

Saatan olla sokea, ehkä vähän tyhmäkin

Mun on nyt vain aivan pakko tulla miettimään yhtä blogeissa tällähetkellä hyvinkin puhuttua asiaa (ehkä). Luin jostakin blogista postauksen, kuinka on ärsyttävää että teinit saa hyviä kameroita vain siksi, että ne vois ottaa kuvia itestänsä peilin kautta. Ja siis sen mukaan se itse kuvaus ja ne kameran hyödyt ja haitat on sit jotenkin niinkun eihuomioituja. No anyway tiedätte kuitenkin mistä puhun niin toi riittäköön tähän alkuun.

Mä mietin tätä asiaa nyt lukijamäärän kannalta. Jos joku teistä tietää, niin kertokaa ihmeessä, että mistä kaikille muille tulee lukijoita, paitsi mulle? :D No eivaan, ei toi ollu mun pääpointti, vaan se, että millä hemmetillä ne teinit saa blogeihinsa joku 500 lukijaa sillä, että ne kuvaa koulukirjoja, mäkkiaterioitansa ja teinipeilejä eikä ne kirjota vittuakaan blogeihinsa??!? Ylipäätään miks me ihmiset halutaan vaan kattoo jonkun asuja ja ostoksia. Okei, kyllä mäkin luen muutamaa sellasta blogia, ja sitä tässä just mietin, että mikä niissä on hienoa?

On olemassa myös luojan kiitos sellasia blogeja, joissa kuvat on jotain ihan täydellistä ja kyllä niissä sitten on myös lukijoitakin. Onneks sellasia blogeja on, koska niitä jos jotain on ilo kattella. Sellaset ihmiset on oikeesti taitavia kuvankäsittelijöitä ja ne oikeesti panostaa niihin kuviin, silleen että ne menee makaan johonkin jääkylmään järveen joku häämekko päällä vaan jonkun kuvan takia. Se on niin hienoo, oikeesti! 

No sitten on nää nobodyt, eli minä. Jokka puhelee ittellensä. Eilen mä jo poistin blogin, mut tajusin et kyl mä tätä voin niille neljällekki kirjottaa :)

Anteeks jos kukaan ei ymmärrä mua, tai mun pointtia. Mutta siis kun mä en vaan yksinkertaisesti käsitä että mitä niiiiiin hienoa niissä mäkkikuvissa on että että juu. Ja toisaalta myös se, että miten vaikka 50 samanlaisella blogilla on kaikilla joku 1000 lukijaa. Saatan olla sokea, mut mä en nää niissä mitään eroa. Eiks se oo just sillein hienoa, et blogista tehäään persoonallinen ja et siinä on jotain erikoista. Tai sillein että yrittää tehä siitä ittensä näkönen. En tiedä mistä tää angsti nyt tuli mieleen, mut kai sitä on aina välillä päästävä purkaan itteensä ja mieltänsä.

Kumpi teidän mielestä on parempi kuva (rehellinen mielipide kiitos :D), sellanen missä oon kuvannu mun uuden paidan ja kertonut sen hinnan ja mietteeni siitä niin, että kiviäkin kiinnostaa, vai tollanen henkevä, syvällinen ja syksyinen lyhty, joka on kauniisti rajattu näkymään melkein kokonaan kuvassa? :D

2 kommenttia:

  1. Henkevä, syvällinen, syksyinen lyhty. :-) Mä oon täysin samaa mieltä sun kanssa, ja mietin että varmaan ne teinit sitten menee massan mukana, jos itellä on semmonen blogi niin lukee sit kaikkien kavereidensa semmosia blogeja. En tiiä, voin olla väärässäkin, mutta mietin sen ite näin... :-)

    VastaaPoista
  2. :))
    Jeps, voihan se olla niinkin :). Se on vaan niin outoa kun kyllä mä tykkään niinku enemmän sellasista blogeista missä vähän se kirjottaja avautuukin asioista yms. Ne yberhienot kuvausblogit on sit asia erikseen :D

    VastaaPoista