Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-11-23

Nurkan takana häämöttää aina auditorio

Olen elossa. Matikankoe oli paljon helpompi kun kuvittelin, mutta siltikin noh :D. EI se hyvin mennyt kuitenkaan. Mä en osannu perustella niitä ja sinne ne pisteet menikin kun laskin osas laskee ne kaikki muuten... Mutta voimme odottaa kuitenkin vitosta parempaa numeroa toivottavasti. Tänään on toi ruotsimotivaatio ollut suorastaa 11+. Mä olen kyllä lukenut vähän, huomioikaa sana vähän. Se ei vähä ei riitä hyvään numeroon enkä sanojakaan muista, mutta noh. Tämä on vain yksi ruotsin koe muiden joukossa. Enkä mä tavottele kuitenkaan mitään taivaita. Arvatkaa muuten nukahdinko kesken ruotsin lukemisen tänään... Huoh. Ja muistimpa juuri että lakanatkin piti vaihtaa. Mutta ehei, facebookissa Ellun kanssa vaan juttelen... :D Onneksi edes ruotsiksi.

Äiti leipo tänään piparitaikinaa. Omnom. Voisinkin tässä jokupäivä mennä kauppaan ostaan sitä valmista ja syödä :D No eivaan (mutta himo siihen on kyllä suuri) . Nyt äiti hiillostaa mua liikaa, joten päästän sen tähän koneelle. Hyvät koeviikot kaikille joilla se on :) Yrittäkää selvitä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti