Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-11-20

Kuurankukkia kepeässä kylmyyssäässä

 Oumaigaad. Ihanaa. Ulkona on kylmä. Ulkona on tollasia kuurankukkia. Ulkona on vihdoin kylmää. Nyt mä vaan toivon vielä sitä lunta. Aamulla olisin mieluusti jääny pitkäks aikaa vielä sänkyyn nukkumaan, mutta kun huomasin auringon paistavan, en yksinkertaisesti voinut jäädä sinne pehmoiseen lämpökasaan. Mä lähdin pihalle kameran kanssa!
 Aamulla mä selvisin tolla mun ihanan värisellä takilla, mutta illalla lähtiessäni Kaisan kanssa pihalle, hylkäsin kaikki syystakkini ja kaivoin kaapista ihansuperhyperihanan toppatakkini!<3. Olihan ulkona sentään -7. Voi miten ihana se oli. Tosin havaitsin pientä pyöristymistä sitten viimetalven. Se takki on kireä, tai ei kireä, mutta kireämpi. Okei. En aijo lautailla tänä talvena ollenkaan, koska, noh. Mulle ei todellakaan mahdu ne mun housut jalkaan. En halua ees kokeilla. Oon nykyään niin levee jaloista ja lantiosta. (+ että isän pitää vielä vähän harjotella kuvaamista)
 Tein tänään kakun äidille. Tai oikeastaan se kakku on äidin tekemä, se pohja. Ja se koko kakku on äidin synttärikakku. Äiti pyysi mua tekeen siihen jonkun kiisselin, mut sit yhtäkkiä huomasinkin tehneeni koko kakun loppuun. Kyseessä oli Loviisan kakku, joka on siis joku ananas-appelsiinikakku. Ai että tekis mieli syödä sitä(KIN). Mutta kun mä niin tosissani haluaisin mahtua niihin housuihin.
Ja nyt keskustelumme siiryi tässä sohvarykmentissä laihduttavaan hulavanteeseen^^ :D
Ja niin. Tää viikonloppuhan meni ihan putkeen. En saanut taaskaan mitään aikaiseksi. Illalla muuten sen Kaisan kävelyn lisäksi oltiin hetkinen Iiriksellä lueskelemassa ystäväkirjoja ja jos sinä EERIKA myönnät kirjoittaneesi näin lempiruuastasi: "JYRÄTTY KANAHÖSKÄ" tms. sinnepäin, niin kiitoksia, sain päivän naurut! :D (koska mieleeni tuli kuva katujyrästä jyräämässä jtn kanatortillaa :D...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti