Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-11-11

Dreaming for hope

 Mikäli joku teistä hassuliineistä on ehtinyt kaivata minua, niin tiedoksenne nyt, että tässä minä olen. Muutaman tavaran ja kokemuksen rikkaampana. Verkkokaupasta mukaan tarttui uudet kuulokkeet ja RC-6, eli toisinsanoen aivan mahtava kaukosäädin kameraan<3 Oon halunnu tällästä ikuisuuden (huhtikuusta), ja nyt se on mun! Naamaani tullaan siis näkemään jatkossa tuplasti enemmän, koska mulla on vihdoinkin joku joka niitä kuvia ottaa, heh :D Siis joku, joka ottaa tarkennettuja kuvia, joissa naama ei ole kiinni linssissä.
 Opin tänään uuden asian. Kameran valotusajan. Tai olen kyllä osannut käyttää sitä, mutta tänään opin uutta. Ja haha, sitten me ollaankin koko loppuilta sen valaistumisen jälkeen leikitty kameralla ottaen enemmän ja vähemmän edustavia teiniposeja ja taidekuvia :D (Huomatkaa tämä seikka, että Kaisa antoi julkaista itsestään kuvia ;OO!)
 Ja taas sitä on viikonloppu. Nopeastihan nää menee, mutta ei voi mitään. Nautitaan nyt edes jotenkin tästä, vaikka kouluhommissahan tää aika suureks osaks menee, but that's life. Lähetin tänään aamulehteen mielipidekirjotuksen. Mua voi bongailla sit sieltä (jos se julkaistaan). Tunnistatte se aika tuhannesti mun tekemäks ensinnäkin siitä tyylistä ja sitten nimimerkistä. Jos sitä jostain syystä ei julkaista, niin nobroblem, voin valaista asiaa sitten täällä rageemisen muodossa.
 Olen leveä. Ei haittaa, mutta olen leveä. Mä en ole kapea rintojen kohdalta, todellakaan. Mä en ole kapea lantiosta, enkä pahemmin jaloistakaan. Olen superleveä ja se on ihan hauskaa siihen asti, kunnes tajuaa, että näyttää parhaimmalta alusvaatteilla. Vaatteet leventää vaan entisestään eikä mikään oo koskaan hyvin. Voinko muuttaa sademetsään missä ei tarvis käyttää vaatteita?, korjaan vois käyttää.
 Tulipa taas postaus. Hups. Tänään oli muuten taas tanssia. Hanna oli taas mies. Mä en tuu tanssimaan vanhoja koska ei ole paria, enkä mä pahemmin tuu tanssiin mitään muutakaan miehen kanssa, ellei se mies sitten satu osaa kaikkee naisena. PS: Olisko kellään tällähetkellä suunnatonta tanssihimoa, koska täältä löytyis toinen :D Sain vihdoin takasin mun lukudiplomihommelin, jihuuu. Kerrankin mulla on uskoa että saisin sen oikeesti tehtyä. Mitä ihmettä. Ainiin, löysin myös kadoksissa olleen kappaleen. Sitä onkin sitten soitettu repeatilla koko ilta♥ My love.

Nyt kyttään jotain taloatärisyttävää autoa, vähän kyllä epäilen, että se on äidin mielikuvituksen suurta turhuutta. Okei, ei se ollutkaan. Se oli b u s s i - ei linjalla. Juu...

2 kommenttia:

  1. voooij vitsi mä ostin tollase kaukosäädin jutun ja en oo saanu sitä toimiin mun kameraaa ainakaa vielä:S

    VastaaPoista
  2. aijjaaa, mikset? ;O toi on kyl helmi Kai oot laittanu aina kamerasta sen kaukosäädin asetuksen päälle?

    VastaaPoista