Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-11-18

I love you Mrs. Cullen

Alan kuulostaa joltain ihme teiniltä kertoessani olleeni Twilightin ensi-illassa ja varanneeni lipun sinne heti kun se oli mahdollista xDD. Saatan olla ihan pelle kun vaikka salissa oli paljon tilaa, varasin paikan reunasta. No. En halua luopua tästä paikasta, koska toi 18 käytävä on leveä ja mä olin tolla paikalla kattomassa myös HighSchoolMusical 3:n (Huoh minä :D) ensi-illassa. Tosta näkee hyvin ja everything is okay :D

 Mutta siis joo. Tässä on nyt vähän vaikee olla spoilaamatta mtn, mutta yritän. OMG. Köyhää oikeesti. Älkää lukeko jos ette jaksa kuunnella teini-ihkutusta :D Oikeasti. Kaikki tietää että itken nykyään suunnilleen muurahaisen kuolemasta, joten voitte kuvitella mitä toi leffa oli. Pillitin oikeesti ihan koko ajan. Eikä mulla tietenkään ollu mtn nenäliinaa :D Aina kun olin sillee joo nyt en pillitä niin seuraava kohtaus on jo taas sellanen et Hanna vollottaa kympillä xD Ei huoh minä. Okei toi oli ehdottomasti paras noista kaikista jo ilmestyneistä osista. Omg ne kaikki miehet siinä<3 Se, että siihen toiseen osaan on vielä vuosi, ei oikeestaan edes haittaa, koska tossa osassa oli se kaikki hieno toiminta, siihen toiseen osaan jäi mun mielestä kaikki se vähän tylsempi, tai no ei periaatteessa mutta periaatteessa joo. OKEI NYT LOPETAN XD Siirrynkin nyt vaikka sitten päiväkirjan puolelle kun teitä ei luultavasti kiinnosta Jacobin lihakset esim :D:::D:
HIhii, mulla on kivaa lankaa josta aattelin nyt alkaa tehdä jtn jännää kun hankin tänään uudet puikot.
PS. Jihuu perjantai again ja telkkari on mun<33 (+koeviikko on myös mun.... -.-)
PPS. Köyhää, miks tästä tuli tällänen leffapostaus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti