Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2014-10-04

Ööhm, Back to lentokone please

Aivan jäätävä matkakuume. Ainoot kaksi miljoonaa ongelmaa tässä on vaan, että
1. Oon koulussa
2. Edellisestä matkasta on vasta (JO!! XD) 1,5kk
3. En tiedä haluanko oikeasti matkalle paikkaan X vai vaan matkalle istumaan vaan mahdollisimman pitkäks ajaks lentokoneeseen. Ja tää on ehkä pahin ongelma kaikista, mitä mulla tällä hetkellä on :D
4. Rikoin kaikki aurinkolasini
5. Mulla ei olis hyvin suurella todennäköisyydellä matkaseuraa.
6. En tiedä haluaisinko löhöömään vain seikkailemaan
7. Oon liian nuori.
8. Elämä on ihan liian vaikeeta.
...
2000000. Miks teen elämästä niin vaikeeta?

Back to lentokone kiitos kohta. Ja Ellulle kuvauskiitokset kaikista kuvista, joissa esiinnyn minä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti