Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2014-10-29

Ilmeeni, kun ohjelmoin:

Hahah ensiksi erityiskiitos Elluille ja Helille edelliseen videoon tulleista kommenteista. Pidin sitä ite niin sekopäisenä, että olin melko lähellä videon roskiin pistämistä koska siinä ei ollut mitään järkeä, mutta olen erittäin iloinen, jos se teitä kuitenkin ilahdutti! :D
Ulla laitto mulle tänään ilmeensä, kun hän ohjelmoi. Mua nauratti se kuva ihan sikana, joten piti tietenkin ottaa teille samanlainen. Toi naama on siis PAMin mainos joka tuli postissa (ilmeisesti tosi monelle :D), mutta mun mielestä kuvastaa tota ohjelmointifiilistä enemmän kun hyvin.

Olin tänään kuolemassa epätoivoon ohjelmoinnin luennolla ja sen jälkeen mentiin fuksien leffailtaan. Siellä katottiin joku aivan päätön leffa, siis näitä -mitäihmettämäjustnäin- fiiliksiä on tullu monien leffojen kanssa ja tässä oli kyllä taas yksi uusi listaan. Syötiin pitsaa ja namnam mokkapaloja. Nyt tulin kotiin ja mun pitäis ehkä olla pakertamassa matikkaa, mut oli ihan pakko laittaa toi kuva.

Tänään meen piruvie nukkumaan ennen kymmentä. (Kattellaan). Huomenna vasta kymmeneen, mutta silti. Nyt alkaa mun terveelliset nukkumaanmenoajat. Ainakin hyvät yritykset. Tekis mieli saada näihin postauksiin enemmän sisältöö, mut se tässä elämäntilanteessa käytänössä meinais sitä, että niitä tulis ehkä kerran kuukaudessa. En nimittäin mitenkään saa näihin nyt muuta sisältöö kun tällästä liibalaabaa. Jouluna sitten kuva kuusesta ja kinkusta ja jotain syvällistä joululaabaa, eiks je :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti