Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2014-10-09

Ei menny niinku römssöössä part2.

Joo ei, en ole saanut rillejä, vaan testasin huvikseni äidin kapistuksia, jotka päässä koko maailma heiluu eikä niillä näe yhtään mitään, jos pitää molempia silmiä auki :D En tiedä, näytänkö teistä ihan jäätävän typerältä, mut mä kyllä tykkäisin silmälaseista. Harmi, että on niin hyvä näkö ettei ole moiseen ole tarvetta ;D Okei kopkopkop ja niin edelleen, kohta oon varmaan puolisokee.

Mutta se mikä ei menny niinku römssöössä on, että nyt on keskiviikko ja mä olen Tampereella. Ja tulin tänne jo eilen illalla. Varmaan oon joskus täällä maininnut, kuinka oon tän syksyn aikana alkanu hukata mun kitalakea kaikkialle. Kerran se löytyi roskiksesta ja pari muuta kertaa matolta ja kerran unohdin sen olemassaolon koko yöksi jne. Puhuin äidille maanantaina, kuinka sille kohta varmaan oikeesti tapahtuu jotain pahaa ja no, ei mennyt kun pari tuntia ja kuului rikspoks ja keskeltä kahti meni se kapistus. Great.

Eli siis sen saa rikki, kun vaan on tarpeeksi elopainoa päällä. Mun koko maanantai oli muutenkin niin jäätävän surkea. Kaikki oli huonosti ja ärsytti ja ois vaan tehny mieli heitellä tavaroita seinään. Ja sitten vielä kiihtyneessä tilassa rikoin -ettehaluatietääkuinkakalliin- kitalaen. Parit itkupotkuraivarit myöhemmin tiistaiaamu valkeni ja kellon lyödessä 8:00 olin haukkana soittamassa hammaslääkäriin, ja ihme kyllä sain ajan seuraavalle päivälle. No joo, en siinä tilanteessa sitten miettinyt, että pitääkö olla koulussa vai lähteä Tampereelle. Kiva viiden päivän "omaloma".

Koska oon hermoraunio jokaisesta mun hampaisiin liittyvästä asiasta, mitä ette varmaan vielä tienneetkään x), oon jo nyt ihan paniikissa, sillä sain seuraavan ajan vasta ens keskiviikolle :D. Pelkään, että nää ehtii kääntyä samanlaisiksi kulmahampaiksi, että nää tippuu suusta ja mitähän vielä. Tuijotan itteeni viiden minuutin välein peilistä, että joko ne kääntyi... :D rikspokskitalaki lähti siis roskiin ja ensviikolla sitten siirrytään takaisin yörautojen ihmeenliseen maailmaan. Tää on ikuisuusprojekti.

Olin tossa lomamatkaa suunnitellut, kuten ehkä edellisestä postauksesta huomasitte. No olin ajatellu jotain lentomatkaa vaativaa, mutta se lomamatka tais toteutuakin odotettua nopeammin. Lomamatka Tullintorille. Parin tunnin reissu etelän sijaan pohjoiseen, 40minuuttia hammaslääkärissä ja kappas, sinne meni ne lomaan säästetyt rahat :D Tää on jotenkin tätä mun tuuria. Mut mulle on tapahtunu liikaa hyviä asioita, että ehkä välillä on näiden huonompien vuoro.

Noh, saampa ohjelmoida Tampereella, nähdä kavereita ja seikkailla Helsingin stockan sijaan Tampereella, jossa oon kyllä aivan yhtä hukassa ku oisin ollu Helsingissä, en löydä siltä enää mitää kun se on niin täysin erilainen mitä esim. viime keväänä.

3 kommenttia:

  1. Vai niin surkeasti kävi, että matkarahat sakin hammaslääkäri. Elämä on sellaista ,että haaveet menee sellaisrksi. Se on elämää. Mamitsu.

    VastaaPoista
  2. Voi hanna:( pitää nyt treffata kun oot kerta täällä!! ja mäki haluisin silmälasit, ne tekee ilmeestä paljon freesimmän ja on vakuuttavemman näkönen xD kai mä kohta ostan semmoset asustelasit, missä ei oo vahvuuksia.. :D

    VastaaPoista
  3. Ihanat nuo lasit, sopis kyllä sulle! :)

    Heli

    VastaaPoista