Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-10-25

When there's no light to break up the dark...

 Tänään ei ollut kuvauksellinen päivä, mutta Kaisalle me yritettiinki kuvaa hankkia. Ei minulle. En nyt kuitenkaan julkase niitä Kaisan kuvia (paitsi yhden) kun ne pitäis pienentää ja plääh yms. eikä mulla oo nyt ulkosta muistia jne. Okei miks ees selittelen tätä näin? :D Mutta anyway.
 Tänää koulussa oli vaalipaneeli, jossa oli vasemmiston, kokoomuksen, sdp:n, vihreiden, keskustan ja persujen ehdokkaat. Se oli itseasiassa tosi piristävä, tollasia pitäis olla enemmänkin jos halutaan nuoret äänestään, koska ite ainakin mielummin äänestäisin ihmistä, jonka omia mielipiteitä oon kuullu enkä vaan katellu jonku lehden kuvaa (ja tulkaa nyt joku väittää et tollasia on useinkin... meinasin et niinku koulussa). Mutta niin.
Ja sitten puhuttiin hänessä tänään tuosta autokoulusta. On se kyllä semmonen rahastus, kun sillä kortilla ei oikeesti sitä autoo (vielä) ajeta. Ja nyt on suuri ärsytys noita koulun 50vuotisjuhlia kohtaanki ku kaikki on vaan sitä ja sitä ja sitä. Ainoo hyvä on, että huomenna ei tarvi opiskella. Muuten kaikki on ihan pepusta.
 Viikonloppusuunnitelmat on kuulostaa tällä hetkellä kivoilta, vaikka harmittava takaisku sattuikin. Oon tosi iloinen jos ja kun päästään lauantaina Elinalle, oon jo ihan iloissani kun ellulla on aina niin mukavaa. Että varo vaan suutun jos sinäkin perut!
Vielä pitäis mantsasta jaksaa teollisuutta ja sen sellasta saada tehtyä, huomenna vois koulun jälkeen, joka onneks loppuu jo aikasin, yrittää paahtaa mahdollisimman paljon. Ja eihän sitä tekoaikaakaan oo enää kun viikko, ohhoh. Tosin opettaja piti tänää galluppia et kuinka moni on alkanu kirjottaa jo sitä itse tekstiä. Mä ja joku muu?! Ok. En kyllä ala istukeleen niillä tunneilla jotain kahta viikkoo vaan ja ainoostaa koska muut ei hoida hommiansa??
 Huomenna tosiaan ne juhlat. Öö, mitä ihmettä oon laittamassa päälle ? Mikään ei mahu. En tajua miten kaks vuotta vanhat mekot ei mahu mulle, tai siis yks, muita en oo kokeillu, mutta kaikki muut vaatteet mahtuu? Taitaa loppuilta mennä vaatekaapin penkomiseen, kun ei sitä parempaakaan tekemistä keksi. Okei, keksii. Tuntematon sotilas. Mä vaan aina nukahdan tosi nopeesti kun alotan lukeen :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti