Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-10-30

Glögi-ilta

 Oon aivan hullun väsynyt. Mut nyt mun väsymys kaikkos kyllä hetkelliseks iloks kun Kiia vihdoin, oikeasti vihdoin (:D) kertoi ilouutisia! Tätä oon oottanu ikuisuuden oikeesti. Takaisin väsymykseen. Tänään en tiedä. Oon varmaan vaan niin uupuneen väsynyt, että ootan innoissani sitä kun pääsen leipoon kakun. Mä en nimittäin tee enää mitään suurta Uuteen-Seelantiin. Ehkä lisään jonkun kuvan, mutta muuten ei. Se on nyt tässä, voi että mikä tunne :D Tätä ei voi nyt kuvailla. Enkä voi kuvailla monta kertaa oli mennä hermot, tai oikeastaan kuinka monta kertaa ne meni...
Mä aloitin eilen glögi-kauden. Hitto että se on _taivaallista_. Täytyy tunnustaa että soitin myös muutaman tahdin jotain joululaulua. Iih. Kyllä se marraskuu on täällä, ihan kohta ainakin. Oli täysin jouluolo eilen, varsinkin kun lunta oikeen pyrytti. Jonkun onneks kaikki lumi oli kuitenkin tähän aamuun mennessä kadonnut :'( So sad. Ja eilen. Syötiin joskus kaheksan jälkeen kun oli niin kiireitä, enkä ehtiny laittaa ruokaa. Mutta jotain kummallista tapahtui. Mun lautasella oli yli puolet tommosta vihanneshedelmäsalaatti-systeemiä, sitten törkeen hyvää kanaa ja riisiä. Ja noi paistetut punasipulit, ai että<3 Rakkaus.

Onhan se kerran ihan kiva syödä terveellisesti vuodessa :D, tai siis ainakin lautasmallin mukaan.

1 kommentti:

  1. Ihana postaus hänä<3 ja toi ruoka.......ja toi glögi............

    VastaaPoista