Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-10-02

Papers in the roadside tell of suffering and greed

Mietin hetken et teenko Eerikan haasteeen, vaiko perusragen. Päädyin perusrageen, siihen haasteeseen voisin paneutua myöhemmin. Koska nyt on kiire nukkumaan. Olin tekemäs videoo mut kone vaan alko sammuu itestää (koska saatoin painaa vahingos sammuta)

Aloin tänää vaan koulussa miettiä kun Oskari ja Iiris (kirjotin eka Siiri :D) mua valaisi, että oon alkamassa Kaisaks ja sain jonkun lempinimen HannaKaisa tai jotain sinneppäin. Juttu lähti siitä, kun sain ussankokeesta ysin, ja olin kuulemma väittäny etten pääse läpi. Siis tossa kohtaa olin Kaisa, jos ette tajunneet. En kyllä allekirjoita alimmaista, oon muistaakseni ollu poruilla vaan enkusta ja matikasta, matikasta lähinnä huonon numeron takia, mutta enkussa siks, että kaikki oli oikeesti vaan sitä yhtä lottoriviä. Sanoin ussasta että tavoite on läpipääsy ja että ne tehtävät oli hiton vaikeita, mut ihan oikeesti. En myönnä (halua myöntää) että olisin sanonu etten pääse läpi. Wtf. Oikeesti. Järkytyin itekkin. En halua alkaa Kaisaks se on kauheeta :D, ÄÄÄÄÄÄ. Tänään en sit varmaa saa unta kun mietin tätä. Mutta siis pointti ei ollu tää.

Vaan. Entä jos se että poraa kuinka huonosti meni, nostaakin koenumeroo. Koska ainakun luulen (kemiaa lukuunottamatta) et on menny hyvin, menee huonosti ja päinvastoin. Ehkä Iiriksin kiroo kaikki illat kuinka huonosti sillä meni ja sen takia se saa kymppejä :o, samoin kaisa, se tosin teke sitä julkisestikin, ja ellunkin oon kuullu tälleen valittavan... :D hohoho. Ok, oon ihan sairaan väsyny en saanu viimeyönä heti unta, pyörin ikuisuuden ja se nyt taas johtu jättimäisestä kuusta tai siitä et mietin taas ihan liikaa asioita... nonniiin.

Oli mulla kyllä vielä joku asia. Nooo hmm... Kerron sit huomenna lisäää, mutta tuotaa sain tänäää reksiltä luvan filologian (tiedän miten toi kirjotetaan oikeesti) itsenäiseen suorittamiseen ja teinkin jo ns. suunnitelman kuinka sen teen, tai siis toteutan ne ohjeet. Oujeah mulla ei niin tuu oleen syyslomaa tässä jaksossa :D Mutta tota joo. Meen lukeen nyt kauheeta kirjaaa, tai ei kauheeta mut tosi tyhmääää. Kerron siitäkin sitten ensviikolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti