Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-05-06

huomionkerjäysnappula

Mulla on kolme raakiletta tuolla luonnoksissa. Ja nyt yritän oikeesti julkasta tän neljännen, innostuksena toimii tälläkertaa Heli!:)

Luultavasti olette Helin postauksen toimintonapista lukeneet (useasti aijemmin, viimeistään nyt :D), mun on aivan pakko jatkaa siitä "mihin Heli jäi", koska mä todellakin tiedän, mitä Heli niillä kaikilla valituksillansa tarkottaa.

Toimintonappihan on yks tommonen homo neliö tuolla tekstin lopussa ja luulette varmaan jokainen että se ei meinaa mitään. Että se on vaan tommonen huomionkerjäysnappula ymsymymsmys. No vittu olkoot huomionkerjäysnappula, mutta en ymmärrä myöskään että kun te hiirtä käytätte kuitenkin, niin kuinka vaikee sitä on painaa O.o Kiinni te jäätte kuitenkin siinä kohtaa kun meen tutkimaan tilastoja, täällä käy kuitenkin uuden postauksen aikoinen n. 40 kävijää. Eli 9/10 jättää painamatta :D

Saatoin ehkä taas sivuta aihetta, mutta siis se miks tästä kirjotan on se, että anteeks jossei se nappula teille merkkaa mitään, mutta mulle se merkkaa tän blogin kirjottamista. (Okei huonoiten ymmärrettävissä oleva lause ever...) Toisaalta joo. Vaikka tilastoista näkee niin se ei oo sama asia. Se et painaa aina jonkun tietyn postauksen kohalla joko luin tai tykkäsin meinaa paljon enemmän mullekkin. Luin on vähä niinku semmonen osoitus että postaus oli paska mut luin kuitenkin :D ja tykkäsin on taas semmonen et jee tästä mä tykkäsin oikeesti. Ei huvita tehdä uusia postauksia kun niitä vanhojakaan ei lueta. Aina saan valituksia jos en kirjota tai poistan tän tai jotain sellasta, mut syy on vaan se et ei huvita kirjottaa tyhjälle huoneelle. Koska jotenkin nää asiat täällä on sellasia et haluisin muiden saavan tietää siitä mitä teen. Tai kun en tiiä mitä mä teen väärin.
Joo olkoot sitä hemmetin huomionkerjäystä, ja tää tuntuu sanottuna ja mietittynä niin kummalliselta että auta armias, mutta kun se asia vaan on niin.

Mulla on niitä muita salaisia blogeja jonne voin pölöttää ite niin paljon kun huvittaa ilman et kukaan näkee mitä mä sinne puhun, mut en halunnu tästä sellasta. Mä yritän panostaa tähän blogiin puhumalla ees jotain asiaa ja ottamalla kuvia, jotkut heittää aina vaan nopeesti kuvat (hyvällä tuurilla kännykällä otetut) eikä kerro mitään ja silti niillä on 1000lukijaa :( Elämä on epäreilua ja mulla on menossa nettiangsti, mikä on kyllä aika turhaa.

Mutta sanahan on vapaa.
Ja anteeks, oli ihan pakko. Heli yllytti liikaa. :D

2 kommenttia:

  1. Yeah man! ;) ihan ku mun suusta tulevaa tekstiä1!

    VastaaPoista
  2. Minä ainakin luen kännykällä, joten mulla ei oo niitä nappeja:c Tää on just yks parhaista mun lukemista blogeista!

    VastaaPoista