Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2015-08-22

She walks like she talks, and she talks like she walks

Mun edellinen postaus levisi ilmeisesti valon nopeudella ympäri ämpäri kaikkien sukulaisten ja tuttujen tietoisuuteen, kun kyseisen postauksen katselukerrat lähentelee jo kahdeksaakymmentä. Hups.

Se synnytti tietenkin meillä kotona hillityn, mutta kuitenkin pienoisen "annat kaikille nyt väärän käsityksen kaikesta" väännön. Kuulemma väitin kaikille, että mua pakotetaan tekemään ja sitä tätä. Piti oikein lukea toi postaus uudestaan, enkä kyllä käyttänyt verbiä pakottaa missään kohtaa. Enemmänkin jotain hiillostamista jne, joka on sitten täysin eri asia. Mutta se siitä aiheesta.

Meikäläinen paiskii töitä nyt ainakin toukokuun loppuun (tiedän, sinnehän on ikuisuus :D), pyytää kaasutrangian joulupukilta, menee joihinkin pääsykokeisiin keväällä ja kesäksi lähtee reppureissulle paikkaan X, vaikka Utsjoelle. Hei joo jee. Niin muuten teen.

Keksin eilen Oskulle ja mulle hyvän idean; muutetaan vuodeks kaksin keskelle metsää ilman mitään helkkarin äly- ja mölypuhelimia tai muuta elämää, Osku opettaa mulle bilsan, mä opetan sille kemian ja sitten kuollaan yhdessä fysiikkaan. Sit keväällä haetaan lääkikseen ja päästään ykkösellä sisään. Oskusta tulee urologi ja musta hammaslääkäri. Mitä muita suunnitelmia tää elämä enää tarvii x)

Ei jummi mulla on soinut koko päivän päässä Hesan naiset. Kuuntelin tänää ekaa kertaa ikinä niiden säkeistöjenkin sanat sen tarttuvan kertosäkeen lisäks. Hahahaha ei vitsi siinä on kyllä hyvät sanat :D  En oikein muuten syty noille blockfestin musiikeille, on siellä muutamia kappaleita mistä pidän, mutta vain muutama. Hyvin ihastuttavat kelit kyllä olleet jo niin pitkään, että vähän hirvittää koska ne muuttuu kertaheitolla kylmiksi ja sateisiksi. Mä en jaksa olla enää ollenkaan pihalla, ainakaan auringossa. Vaikka mä en tänä kesänä sitä ole edes pahemmin (voinut harrastaa) harrastanut, niin jotenkin silti on kiintiö täynnä.

Eilenkin nukuin kolmen tunnin päikkärit iltapäivällä sisällä, jostain puoli neljästä eteenpäin. Sitten lähettii uimaan. Mulle oltiin ensin ihan rageissa, et miks epäilen et Heli ja Osku feidaa mut. Noh, päästiin rantaa nii eihän nää rantaleijonat tyyliin uskaltautunu edes kastautua. Ihme nössöjä. Aloin sit poraan ku ne feidas kuitenki. Mentii räjähtäneen näkösenä käymään Kivitaskussa ja sit yömättöjen jälkeen nukkumaan. Kyllä oli ihanaa päästä peiton alle <3.

Piti muuten siivota huone ja tehdä kaikkee muuta fiksua vielä tässä ennen töitä, mutta joo. 45 minuuttia aikaa tehä kaikki, ni ehkä meen vaan lukee lehtee ja toivon, et joku siivousjumala on siivonnu mun huoneen kun palaan töistä, heheh.

ps. She bangs on niin hyvä biisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti