Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2013-11-08

Hyvää Nenäpäivää toivottaa nenähanski!

 Olin tässä julkaisemassa perjantai-illan ratoksi postausta asioista jotka tällä hetkellä ärsyttävät. No sitten katsoin Nenäpäivää jotain 15 minuuttia ja olin sen aikana jo ihan kyyneleet silmissä nyyhkimässä hihaan. Ja mitä pidemmälle tässä ohjelmassa on menty, sitä enemmän kyyneleet ovat paitaani kostuttaneet. Joten jospa tänään en valita jostakin saatanan vaatemytystä lattialla, vaan mietin edes tämän yhden marraskuisen illan, mikä todella on miettimisen arvoista.

Kaisan kanssa päivällä jo törmättiin Ideaparkissa nenäpäivään. En kyllä antanut lahjoituksia niille kerääjille, tykkään enemmän tästä nykymaailman tekstiviestisysteemistä. Ei myöskään menty Kaisan kanssa katsomaan itse ohjelmaa, kun oli muut asiat mielessä, vaikka näin jälkikäteen ajateltuna olisi ehkä pitänyt :D Sieltä olisi voinut bongata Jussi Vatasen ja päästä radioon :D <- tärkein XD no ei.

Oon vähän pettynyt ettei tässä tänä vuonna oo Kummeleiden VHS:ää eli Verrattain Hyvää Systeemiä. Mutta toisaalta, oon tajunnu tän illan aikana, että kyllä toi Robin on kyllä aika mukava ja komee poika ja Janne Kataja paras Nenäpäivä juontaja, ainakin mitä tulee huumoripuoleen :D Mutta vuosi toisensa jälkeen nää tarinat jaksaa olla kyllä yhtä kyyneleitä nostattavia. Erityisen järkyttäviä on noi orpolapset, jotka toivovat vain kuolevansa. Oikeesti.
 Nenäpäivä lähetti mulle jo aamulla tekstiviestin, jossa ystävällisesti muistutettiin katsomaan 19:10 alkavaa showta ja vastaamaan viestiin kirjoittamalla LAHJOITA10. Erittäin fiksua muuten kertoa tekstiviestissä koska kannattaa olla tv:n ääressä, mä kun yleensä unohdan kaikki tällaset kun yritän tehdä muka jotain muuta tärkeempää. Mä päätin kuitenkin tänä vuonna kirjoittaa siihen viestiin LAHJOITA20 ja lahjoittaa Nenäpäivälle mun tän päivän kampaajantyön palkan.

Tää on kyllä muodostunut jo perinteeksi, viettää perjantai-ilta kotona ja tuijottaa mainoskatkotonta! Nenäpäivää viisi tuntia. Päivän kanasalaatti oli plussaaa. En ehtinyt ostamaan tämän vuoden nenää, ne oli kyllä tosi hienoja, joten mennään nyt tuolla vanhalla, hyvin sekin asiansa ajaa :D!

Oon pahoillani, jos joku ei ymmärrä tän ohjelman hienoutta, mut mun mielestä tää on tosi siistiä. Sen takia aijon nyt laittaa nenän päähäni ja jatkaa ohjelman intensiivistä katselua. Vielä on puolitoista tuntia aikaa jäljellä nenä-showta, kyllä se 2,5 miljoonaa tulee vielä ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti