Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-09-24

"Hanna sää oot kahen kilon siika, muumitalon vanhapiika" by:Juho

Mua vituttaa, mua niiin vituttaaa. Tekis mieli repiä hiukset päästä kun vituttaa.

Luulin lukeneeni hienosti mantsan kokeeseen, tai niin mä luinkin, ja olisin osannu selittää maatalouden muodoista, luonnonvaroista, fossiilisista polttoaineista, maahanmuutosta tai vaikka mistä, mutta ei. Mistään niistä mitä koko kirja on pullollaan ei kysytty, vaan kaikki oli ihan jotain muuta. Okei olihan ne muutkin kirjassa ja kyllä mä ne kaikki tiesin, mutta miljoonasti huonommin kun ne muut. Käsitteetkin, mitä ihmettä. Mulla ei oo koskaan ollu niin epätoivonen olo kokeessa kun nyt oli. Aloin suunnilleen poraamaan, tai siis aloin, ei mitään suunnilleen, kun alko vituttamaan niin hirveesti. Olin lukenu koko viikonlopun ihan turhaan kaikkee, olisin voinu käyttää sen ajan niin paljon muuhun, en olis kuitenkaan lukenu niitä mitä siinä kysyttiin. Ne oli kaikki jollain tapaa samasta aiheesta ja se valinnanvarakin oli ihan pehvasta. Kaiken kruunas kun nenästä alko tuleen verta........................ :D

Nyt mua ärsyttää kemia. Oon oppinu kuitenkin tänään kaks uutta juttua, mikä on ihan positiivista. Muuten en sitten tiedäkkään miten se menee. Voisin vielä tutustua maoliin, ladata laskimen, kerrata orgaaniset reaktiot ja lukea matikan esimerkkejä. En tosiaan tiedä miten matikasta pitäis päästä läpi, tai oikeestaan kyllä siitä varmaan läpi pääsee, mutta että miten pystyis kokeessa oleen silleen, että ei sais jotain suunnatonta ärsytyskohtausta. Uskonnosta oon eniten huolissani läpipääsemistä miettien, mutta Iiriksen äidin viisaita sanoja kuunnellen, eläkäämme päivä kerrallaan. Itketään sitten tulevaisuudessa lisää, nytkin saa siis tietty,mutta lisää.

Mua väsyttää niin paljon jo nyt, etten tajua miten pitäis pysyä hereillä vielä neljä päivää O.o
Lollero, Juho piristi iltaa kyseisellä otsikolla :D

1 kommentti:

  1. JOO Hanna mäkää en tajua sitä mantsan koetta. Olin opetellu kans kaikki ihan muut jutut, aatellu että se kysyy niitä mitä opettelin sillee paremmi jne. HUOH. tuli mullaki kyllä nii epätoivonen olo ja selitin sinne kaikkee shaibaa sitte, niin huoh. EN meinannu päästä eteenpäin niissä tehtävissä ku vaa jumittauduin.

    VastaaPoista