Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2016-01-30

Fanttimarssi

Huhhuh, kuka on keksinyt Fazerinat? Mun pahimpia heikkouksia heti herneiden ja maksarisoton jälkeen. Oon himotellut kaalikääryleitäkin pienen ikuisuuden ja eilen mun unelma kävi toteen, kun töissä oli kääryleitä lounaalla. On ollut viimeset pari päivää sellasta ruokaorgasmia että ai vitsit. Nyt voi palata takaisin pahojen ruokien pariin, niin ei ainakaan tee mieli ylensyödä.

Olen taas sataviisikymmentä kertaa aloittanut tämän tekstin, ja sitten pyyhkinyt kaiken pois.

Totesin, että parhaat kengät tonne ulos on tällä hetkellä lenkkarit. Ne on jostain kumman syystä vähiten liukkaat kengät, verrattuna esim. moniin talvikenkiin. Vaelluskengät ei todellakaan pidä pystyssä, nimimerkillä heitin helkkarin tyylikkäästi perseelleni meidän ulkorappusissa, vaikka olin olevinani varovainen. Selkä pamahti ihan kiitettävästi rappusen terävään reunaan ja oli hieman tuskaista nukkua selällään seuraavana yönä. Eilen koitin tehdä vatsalihaksia, mutta paino vielä sen verran ikävästi selkää, että se lihastreeni jäi hamaan tulevaisuuteen.

Oon saanut käsityökärpäsen pureman. Tekis kauheesti koko ajan mieli kutoo ja ommella. Tein yks päivä ihan supersöpöt fanttimarssi -tyynyliinat, jossa siis on kuviona sellaset Nesteen väreissä olevat norsut. Niin söpöt! Tekis muutenkin nyt kauheesti tehtailla tyynyliinoja ja verhoja jne. Toisaalta ihan kiva, että tämäkin kärpänen puree välillä. Seuraavaksi odottelen sitä pianonsoittokärpästä saapuvaksi.

Mulla on pitkästä pitkästä aikaa sekä lauantai että sunnuntai vapaana. Yleensä maanantai on ollut mulle se vapaiden aloitus, mutta tällä kertaa se on ihan oikeasti se inhottava maanantai. Olin eilen töissä koko päivän ihan keskiviikossa, enkä todellakaan tiedä että miksi.

1 kommentti:

  1. Pitäisiköhän mennä selkää näyttämään lääkärille ja kenties kuvattavaksi ?Mami.Soitellaan!

    VastaaPoista