Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-11-01

Ensimmäinen rakkaus

Päivä 2 - Ensimmäinen rakkaus

Meinasin ensin että HAHA helppo juttu en oo rakastunu kehenkään koskaan, mut sit mietinkin että miks tän tarvis olla ihminen, ja kun tarkemmin mietin niin oonhan mää. Äiti on varmaan se yleisin, tosin siihen ei varmaan rakastuta vaan sitä vaan rakastetaan aina (jos se nyt ei oo mikään ihan hirvee, mut omani ei kyllä oo) 
Ja on sula mahdottomuus muistaa mitä mä niinku eka rakastin, ehkä se oli joku pupu. Tai miks mulle tulee aina mieleen lapsuudesta semmone venäjänkielinen pelottava kirja, ei mitään tietoo oliko se lastenkirja, mut kai se oli. Ehkä mä rakastin sitä kun en mä muista mitään kirjaa niin hyvin kun sitä. Mut niin, en mä oo kyllä koskaan sanonu kellekkää kovinkaan pienenä et rakastan jotain, tai jos oon niin oon tosi hämmästynyt, koska omasta mielestäni oon ihan tunnevammanen, ainakin ollu ja oon kyllä vieläkin, enkä osaa sanoo mitään. Niinkun me suomalaiset nyt yleensä, tai no niin. On jotenkin tyhmää sanoo semmosia itsestään selvyyksiä. Tai ainakin tähän asti kaikki on aina ollu itsestäänselvyyksiä. Tai rakastinko mä smurffeja? Serranon perhettä mä ainakin rakastin(ja edelleen rakastan) mutta ei se ollu ensimmäinen. Mä en osaa vastata tähän kysymykseen nyt, jännää.

Hyvä on, osaan. Mä nimittäin tänään, siis äiti kaiveli, sen venäjänkielisen kirjan esille ja voi että. Se jos mikä on ensirakkaus :D Se on aivan mahtava, ja naurattaa tällee jälkikäteen et en tie mikä ton ikäraja on ees, kumminkin aika "rankkoja" XD juttuja 1-vuotiaalle, ottaen huomioon, että oon saanu sen 8.10.1996, eli siis 16 vuotta sitten. Ihan hullu aika.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti