Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-03-10

Out of order

 Viikonloppu, mutta mua ketuttaa ja potuttaa. Tää viikonloppu on menny Kaisan kanssa angstatessa ja siellä leipoessa. Kuulin myös homoja juttuja joten nekin on tässä sitten hiukkasen ärsytyttänyt. Liikaa hommia mitään ei ehi tehä. Äsken löhösin saunassa, tai oikeastaan elin jossain haavemaailmoissa. Suljin silmät niin jotenkin yhtäkkiä silmissä vilisi vaan hotellin uima-allas ja polttava aurinko. Ei näin, vaikka mieluusti kyllä menisin saunaan ruskettumaan. + Että pojat on perseestä, vaihteeks.

Saatan olla myös hiukkasen väsynyt kun heräsin tänään jo kaheksalta, eli nukuin siis aika vähän. Huomenna mua odottaakin sitten homma Elinalla tiskaamassa ja sitten onkin taas homahtava arki edessä. Mutta kaikesta selvitään. Tajusin, ettei Sanna kusettanutkaa mua ja mulla on oikeesti enää 4 tt tuntia jäljellä. OMG, nyt oon oikeesti ilonen! Nyt meen syömään tonnikalasalaattia ja sämpylää ja sitten jatkan tätä Amazing Racea, ihan sama onko mulla jotain läksyjä vai ei. Alemmassa kuvassa rakas makrolinssini:)

1 kommentti: