Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2014-09-08

How I feel

Mä en erityisemmin pidä Jenni Vartiaisesta. Tai siis oikeastaan en vain syty niille biiseille. Ne on ihan hyviä, mutta ei tajunnanräjäyttäviä. Poikkeuksena on kuitenkin toi uusin biisi Eden, siinä on jotain. Ei kaikkea, mutta jotain. Siinä on kohtia, jotka on tosi hyviä ja kohtia jotka on sitä muuta Jenni Vartiaista. Mutta jos tommonen meno jatkuu sen muissakin uusissa biiseissä, saatan alkaa tykätä kyseisestä artistista enemmän.

And yeaaah I'm sick and it's not fun at all.... oho voi terve. Joo. No näin tässä käy kun saa oman huoneen ulkopuolella vääntää, tai siis saa yrittää vääntää vaan enkkua jokaiselle. Se on kyllä itselläni todella vääntämistä :D Kasvotusten ei tuu mitään sanoja mieleen ja sitten yksin täällä huoneessani mietin, että joo niinhän se sanotaankin ja joo sehän se sana olikin...

Tästä tulee pitkä postaus. Koska juuri nyt tekee mieli kertoa kaikki pitkän kaavan mukaan. Erehdyin muuten kattomaan noita meidän Rodoksen kuvia (joo kuvaoksennuksia tulossa lähiaikoina) ja ei voinut kun todeta että ei luoja miten rento meno meillä olikaan Ellun kanssa!
 Täällä huoneessani näytti ihan hyvälle vielä viime perjantaina. Nyt täällä näyttää kaaokselta. Kylpytakki naulakossa, muumimuki hattuhyllyllä, että sen saa siitä nopeasti mukaansa. Kahvinkeitin ikkunalaudalla koska se näyttää coolilta. Mun peilintausta on täynnä vaatteita ja vessanpöntön päällä on hernepurkki (teki eilen ihan sikana mieli jalostajaherneitä!! vedin koko purkin kahteen minuuttiin xD) En jaksanut pedata aamulla sänkyä ja nyt toi sänky näyttää peitt

Mun vessassani haisi viime viikon ihan kamalalta viemäriltä. Isä eilen katsoi sitä ja laittoi hajulukkosysteemin jotenkin uudestaan paikalleen. Mun nenä on kuitenkin nyt niin tukossa, että en kykene haistamaan oikein yhtään mitään mun veeseekukkaa lukuunottamatta. Se haisee tosin niin voimakkaasti, että varmaan hajuaisitinsa menettäneetkin haistais sen :D Mun kämppisten vessat haisee kuitenkin myös, joten vois pyytää jonkun tänne haistaan nyt mun vessaa ja kysyä onko sieltä lähteny se haju jo pois haha. Koska jos joo, voisin olla pro ja korjata kaikkien vessat XD
 Ruuasta puheen ollen tekee ihan sikana mieli nyt tota kreikkamuonaa... mun suunnitelmani tästä kerran viikossa ruokakauppaan ei toimi, koska meen tässä jo toista viikkoo sillä kerran kaupassa käymisellä. Tosin se on ihan hyvä, koska onhan tässä nyt rahaa mennytkin sitten kaikkeen muuhun :D Jos sitten ensviikonloppuna menisin kauppaan, kun maito yms alkaa olla jo nyt lopussa. Tein taas tossa äsken ainakin kolmeks päiväks ruokaa, niinkin monipuolista kun makaroonijauhelihasipuli sörsseliä joka on tosin ihan taivaallista ja sain lähinnä kateellisia katseita siitä, että mulla on mikro :D

Mun päivän hieno suunnitelma on mennä puolen tunnin päästä nukkumaan. Ihan vaan syystä että univelkaaaaaa! Huomenna olis stadisuunnistus, mutta mä harkitsen vakavasti sen skippaamista syystä että haluan parantua joku päivä. Tää kokoaikainen niistäminen on tosi ärsyttävää. Ja köhiminen ja yskiminen ja kaikki muu kipeyteen liittyvä oheistoiminta.

Mulla on myös ongelmia lämmityksen kanssa. Itseni lämmityksen kanssa. Aamulla oon jäässä. Siis tiedän, että keho ei oo virkeimmillään aamulla, mutta esim. verrattuna mun Tampereasumiseen tää on erilaista. Tampereella pystyn kävelee puolialasti saamatta jäätymiskohtausta ja ehkä vähän miettiin millanen sää pihalla on, mutta täällä mun tekee mieli pistää aamulla paksuin mahdollinen villapaita päälle. Ja sitten oltuani joku 30min ulkona tai koulussa oon suunnilleen läkähtymispisteessä. Tänäänkin oli 21 astetta lämmintä ja minä villapaidassa että....
Okei en jaksa enää kirjoittaa kun puhuin äsken miljoona tuntia Emman ja Jennyn kanssa skypessä. Mulle saa muuten skypettää, kun vihdoinkin osaan käyttää sitä. Mut löytää omalla nimelläni tai sitten Hannaelvimarialla, en tiedä että kummalla helpommin O_O Voisin muuten sittenkin alkaa harkita sitä kaupassakäyntiä koska mässäyshimo on suuri potenssiin tuhat. Tai sitten kestän himoni kanssa ja tukahdutan sen? Sounds better.

Mutta tota joo. Päätön postaus oli. Ajattelin väkertää jonkun uuden bannerin, koska nykyinen on vähän tylsähkö. Tai no ei nyt yleensäkään miten erityisen epätylsiä ole, mutta anyway. Vaihdoin tavoitetta ja yritän päästä kello 21 nukkumaan. Huomenna kaheksalta aamulla matikanluento. OLEN KUOLLUT. Oon nukahtanu tyyliin kaikille tähänastisille luennoille ettääääh....

Niin ja hei mun tekee hirveesti mieli lähettää jollekin nyt kirje, eli laittakaa mulle joku kotiosoite tulemaan jos haluatte saada multa kirjeen :D Tai vaikka muutamakin. Kaisa, Iiris ja Ellu teidän osotteet mä tiedänkin, mutta kyllähän te sen tiedätte.

1 kommentti:

  1. Höpöttelypostaukset on just kivoja ja parhautta! Ja kirjeen saa toki lähettää, tuli kaikki ala-asteen kirjekaveri jutut mieleen :D Jostain koululaisistakin niitä etittiin.. xD

    VastaaPoista