Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2013-02-02

Niin mitättömästä voi kaikki sirpaleiksi sälähtää

Iltaa!:) Heräsin tänään seittemältä, koska menin nukkuun jotain 20 yli 9 perjantaina. Ei toki väsyttäny tai mitään. Ja oli sitten tosi fiksu aika herätä, ihan oikeesti. Vaikka ok nukahdin tunniks uudestaan kun olin päässy raudoista eroon mut kuitenki :D 

Tässä tulee nyt melko paljon mun tän päivän ostoksista, koska kulutin jotain yli 100e (joista yli 60e meni lukio-opiskeluihini :@) ja Kiia ja Heli tietty sit postausta oli heti kinuamassa (ihan hyvällä tietenkin) joten tässä tulee. Lähin ajoissa kaupungille, kymmenen aikaan, kerrankin mulla oli sinne jotain asiaa. Olin perjantaina päättäny, että huomenna meen vähän uudistaan tota rintsikkavarastoani. Se oli suuri virhe, koska luottokaupassani Kapphalissa sattui oleen just tänään joku "kaikki rintaliivit 10e päivä" Hups. Yksien sijaan päätin ilmeisesti uudistaa koko valikoiman ja mukaan tarttui sit neljät :D Pitkästä aikaa jotain muutakin on perusmustaa ja perusvalkosta. Nyt on vähän keväänväriä keltasta ja noh, muuten vaan kivat nuo yhet.

Sokokselta hankin vähän kosmetiikkaa, kynsilakan, muotovaahdon ja kasvokuorinnan. Muotovaahto ja kasvokuorinta on ollu jo pitkään listalla. Vihdoin sain hankituksi, jee hyvä Hanna. Sit vähä ohi aiheen löysin tänään, kun hain aamulla rahaa, yhestä mun laatikosta tommosen uuden harjan. Ostin sen joskus kesällä muistaakseni ja oon aivan unohtanu sen olemassaolon :D No, hyvä että löysin, koska osoittautui erittäin hyväksi (Y)

Kaisa liittyi mun seuraan vähän myöhemmin ja mentiin Eurokankaaseen. Kaisalla oli sinne n. miljoonakertaa enemmän asiaa kun mulla. Mutta se koko kauppa on edelleen mulle tosi vaarallinen. Pirullinen oikeastaan. Sieltä ei voi lähtee menee ostamatta jotain, right? Löysin ihan törkeän hienon vihreenturkoosin (en tie mikä toi väri on :D) blingbling kankaan. Se oli omalla tavallaan niin hieno ja överi, että jooh. Ihanku olisin jättäny sitä kauppaan. Kaisa siis oli onkimassa jatkomekkovarusteita, niin mäkin sit aattelin et miksen mäkin tekis. Kuvassa vähän esimakua siitä millasta on tulossa :D Ostamani kangashan on laadultaan niin helppo kun vaan voi olla, kun muoto ja venyvyys on valmiina, ei tarvita kun pari saumaa ja tadaaa. Tosin, helpommin sanottu kun tehty, jos omistaa tämmösen päärynätiimalasi-vartalon sekotuksen. Helppo ehkä ainakin semmoseen perukseen, en mää mistää kikkailuista tiiä. En nyt kuitenkaan paljasta muuta vielä, jos vaikka epäonnistunkin vahingossa. Mut heti kun valmistuu, toivottavasti huomenna, en pidä teitä enää pimennossa.

Rohkaistuin, kun tajusin, että jäätävän punaisen rabbi-hatun voi peittää pipolla. Viimeisessä kuvassa minä ja minun vajaa olemukseni. Siinä minä suihkun jälkeen raudat päässä, ja joo. Vähän niinkuin arvelinkin, otan sen pari postausta sitten olleen "olen kaunis" -jutun takaisin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti