Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-03-20

Sunday morning

Onneksi se lumisade oli väliaikaista ja tänään kaikki oli toisin. Pystyin pukeutumaan toppaliiiviin ja huppariin! Tosin loskan takia päätin viel pistää vähän enemmän tai vähemmä talviset kengät, jotka nekin meni heti läpi. Paras vaihtoehto olis varmaan ollu varvastossut :D


Mun aamu poikkes muista sunnuntaista sillä, että heräsin kuudelta vessaan ja empä sitten enää nukkunutkaa vaan menin sohvalle tuijottamaan Bondia, joka minulla oli kattomatta. Ahhahaha, mistä joku keksii niitä juonia oikeesti. Lol, joku vedenalainen maailma ja sukellusveneiden kaappauslaiva :D::DD::D Hiketin myös kokonaista puolisivua minätyötä tunnissa. Sitten kuitenkin haukottelin niin paljon että television tuijotus tuntui paremmalta. En oikeestaan tiedä miksen nukkunu, ehkä se sohva ja asento ei ollu maailman parhaita. No, aamuherääminen kostautui mulle äsken, kun ajattelin ottaa tunnin torkut kun siis väsytti ihan vietävästi. Nukuinkin sitten vähän enemmän ja tänne koneelle tuleminenkin oli jotain järkyttävän ja kamalan välimaastoa. Oon ihan ilonen, että tommonen herääminen ei oo mulle arkipäivää... Kiitänkin tässä sitten samantien talomme sijaintia kouluihin nähden :D

*   *   *
Jaksoin kuitenkin lähteä aamulla pihalle, pitihän tosta säästä nyt taas nauttia! Eka lähdin pihalle tuulitakin ja hupparin voimin. Pihalla huomasin (tai oikeastaan minkään huomaaminen oli mahdotonta :D) että vihasin sitä takkia ja päätettiin palata meille vaihtaan mulle toppaliivi ja ettiin aurinkolasit! Oikeesti, tuolla olis muuten saanu jonkun lumisokeuden. Räpyttelin ilman laseja silmiä joku 100 kertaa sekunnissa ja en pystyny kattoo ees eteen. Sitten raahauduttiin myös Kaisalle hakeen sillekkin lasit. Näytettiin joltain todella coolilta voin sanoo:
Noi mun aurinkolasit oli varmaan todella tyylikkäät, toi turkoosi väri viel oikeen täydensi muuten tommosen värittömän asuni :D Ainiin, mun kamera teki tänään tuttavuutta myös lumipenkan kanssa :D, voisin sanoo että se halus ottaa jonkun lumipesun. No onneksi toi kamera ei vaan yksinkertaisesti taho jättää mua, niin eihän sille tässäkään tapauksessa mitään tapahtunu vaikka Kaisa sitä pelkäskin. Onneks olin just pyyhkiny laseja niin kuivauspaperiakin löytyi (Y) :D ps. Katon tossa kuvassa sitten oikeesti kameraan :
Sitten mentiin hakeen Meeriä ja tottakai käytämme aina viikonloput opiskelemiseen joten tässäkin tapauksessa siis opiskelimme, englantia. Vuorossa oli epäsäännölliset verbit, genetiivi ja tienneuvominen ja sanoja kappaleista (joista en suunnilleen olis tienny yhtäkään...). Ja kyllä Meeri ton tienneuvomisenkin osas  paljon paremmin kun mää :DD Hienoa, että vaikka muuten ihmettelenkin suuresti, mihin suuntaan toi ala-asteen opetus ja käytöskoulu asiat on menny, että englantia sentään osataan tällä planeetalla! :) Mentiin sitten meille lagittaan (kattoon telkkaa ja pelaan wiitä) mut ei sitä huvia sitten hirveesti kestäny kun tosiaan mua väsytti niin kammottavasti.
*   *   *
Hohoh, mitähän nyt sitten illalla vois tehä. Voisin eka tehdä enkunläksyt, sitten mennä tuijottaan teeveetä ja hmm... minätyötäkin vois, mutta ei enää tänään kyllä. Ja ainiin, munkin mielestä oli tosi kiva, kun Kiia tänään esitteli mulle fb:s kuinka se on hikettäny äikän lopputyön. Tittidididittiii! Tottakai oon ilonen Kiian puolesta :D, mutta alko mukavasti potuttaan kun oon ihan outsiideri että mitä teen siinä :( En oikeesti halua mennä puhuun siitä mitään luokan eteen! Ihan tyhmää. Ihan tyhmä koko homma. Ja voi ei, toi tiistain matikan koekkaan ei kovin houkuttele kun tosiaan tulen munaamaan sen niin pahasti niiden sanallisten osalta :(
*   *   *

Ette tiedäkkään kuinka paljon mä rakastan tota tummaa asfalttia ja sinistä taivasta yhdessä♥ Joo, ei mulla oikeen sitten ollu muuta. Ootte kaikki ihania kun jaksatte lukee mun turhia elämää ei sen enempää postauksiani!♥:) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti