Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-08-03

August, you can see my heart, beating

 Täysikuu. Tykkään lintuzoomista, koska sillä sais hienoja kuvia kuusta, jos niihin jaksais panostaa. Nyt on elokuu. Periaatteessa uuden aika ja alku. Mä en vaan ole varma haluanko palata kouluun, siis Norssiin. Vaikka kyllähän mä koulua oon jo muutaman päivän hehkuttanu, että ei se niin paha oo. Mä kun vaan en tunne kuuluvani mihinkään tuolla koulussa, onhan mulla se porukka siinä ja hyvä porukka onkin, mutta jotenkin. Jos joku tarjois tilaisuutta lähtee kuuhun, en miettis sekuntiakaan.

Toisella tapaa kuitenkin syksy on niin mukavaa ja rauhottavaa aikaa (heti kun saan Kaisan kimpustani kinuamasta mua syysillan pimeyteen kävelylle joka ilta :D ei pahalla ystäväiseni), niiden pimeiden syyskävelyiden, muuten vaan pimeiden ja henkevien iltojen takia. Ja onhan tietty telkkarintuijottamisessa ja syysmyrskyssäkin oma taikansa, harmi vaan että niiden jälkeen pitää aina herätä yleensä seitsemältä kouluun (onneksi kuitenkin junailin oman toisen jaksoni hyvin helpoksi joten aamuheräämisiä on vain pari). Ja eikä niissä puista putoavissa lehdissäkään mitään vikaa ole, ne on oikeasti vain todella nättejä. Ainoa miinus on tämä nykytilanteessa elävämme jääkausiaika ja sen lämmin jakso vai miten se meni, että talvet on aina vähän joko tai jo täällä pohjolassa ja ne räntävesisateet ei ole meikäläisen mieleen sitten ollenkaan.... Mutta kyllä niistäkin selvitään, Joulun voimalla :)! Ohooh, mentiinpä sitä nyt vähän liikaa ajassa eteenpäin.

Sitä mun piti vaan sanoa että syksy on täällä. Ja farkkukausi. Oon tosin huomannu et mulla on vähän huonoja farkkuja nyt. Tosin ne kaikki on kyllä semmosia löysiä koulufarkkuja jotka ei purista ja kiristä, joten ehkä ne onkin sitten 10. päivä ihan hyviä. Huomenna meen shoppaileen lyijyä, jipiii! Odotan innolla! Kohta saa elämänrytmin taas takaisin. Vaikka kaikesta huolimatta oon rakastanu tätä kesää<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti